IT-Driftsmedarbejder til Gribskov Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye IT-driftsmedarbejder - så har vi et rigtigt spændende job til dig
Gribskov Kommune, Center for Koncernstyring og IT, Team IT og Digitalisering søger en IT-driftsmedarbejder med stærke kompetencer indenfor it-drift og systemadministration - og gerne med erfaring med teknisk projektledelse.

Om stillingen
Team IT og Digitalisering er i gang med en gennemgribende udvikling af hele IT-området, herunder udvikling af kommunens infrastruktur, implementering af fælles kommunale løsninger, KOMBIT projekter og meget mere - samtidigt med at vi gør vores bedste for at sikre en stabil drift.
Da denne stilling er nyoprettet, vil du være med til at forme stillingsindholdet, men en ting der er sikkert er, at du vil komme til at arbejde med alt indenfor it-drift og systemsupport, fejlfinding, AD /Azure, Exchange, MS licensstyring, systemadministration, it-projektledelse og meget mere. Vi søger derfor dig, som har flere års erfaring indenfor de nævnte områder.

  1. du kan se dig selv som vores nye kollega - så tøv ikke med at sende en ansøgning.

Om din rolle
Som it-driftsmedarbejder vil du blandt andet komme til at arbejde med:
  • Håndtering af daglige it-drifts- og systemsupportopgaver
  • Fejlmeldinger til driftsleverandør
  • Exchange i et Hybridt miljø
  • Script opgaver og AD /Azure administration
  • RPA
  • Problem, Change, Incident og Request håndtering
  • Udarbejdelse af driftsdokumentation
  • Teknisk projektledelse - og meget mere.

Om dig
Vores nye kollega skal have en IT-teknisk baggrund og erfaring med it-systemdrift og administration.

Derudover skal du have følgende faglige kompetencer og erfaring/kendskab til:
  • AD og Azure administration
  • Exchange Online og Onpremise
  • Teknisk projektledelse, herunder udarbejdelse af BC,
  • Power BI, Powershell og automatisering generelt,
  • Microsoft-teknologier (Microsoft365, Windows Server, Exchange, SQL, ADFS, intune m.m.),
  • Server og client management,
  • MDM (intune) og /eller lignende teknologier,
  • RPA-erfaring, vil være en fordel men ikke et krav

Af personlige kompetencer skal du være
  • engageret og ansvarsbevidst,
  • en fleksibel og stabil kollega,
  • god til at arbejde i fagligt opgavefællesskaber.
  • ansvarlig, selvstændig, struktureret, analytisk og initiativrig.
  • en god planlægger, der har blik for deadlines og kan følge opgaver til dørs.
  • god til at skabe relationer til øvrige kollegaer og chefer.
  • god til at arbejde med flere mange opgaver/projekter på en gang

Desuden er det vigtigt, at du brænder for god kundeservice og har fokus på kommunens kerneopgave – hvor servicen til vores borgere altid er i den højeste kontekst.

Vi kan tilbyde dig
Gribskov Kommune er en stor organisation med en bred sammensat administration, hvor alle er vant til at indgå på tværs af organisationen i mange forskellige typer af opgaver og projekter. Du bliver en del af en stærk, faglig organisation, hvor engagement og samarbejde er en stor styrke i hverdagen.

I Gribskov Kommune er der desuden gode udviklings- og uddannelsesmuligheder, og høj grad af fleksibilitet ift. planlægning af arbejdsdagen.

Du vil blive ansat i Center for Koncernstyring og IT og vil få arbejdsplads på Rådhuset i Helsinge. Du vil blive forankret i Team IT og Digitalisering.

Team IT og Digitalisering arbejder med server og netværksdrift, support af IT-systemer, IT-sikkerhed, IT-governance, leverandørstyring, og projektledelse af udviklingsprojekter samt vedligeholdelse og udvikling af kommunens ESDH-system. I teamet er vi 20 medarbejdere, fordelt i 2 sub teams, som er IT-Drift og Support samt Forretnings-IT og GDPR.

Vi sidder i et åbent kontorlandskab og har en uformel omgangstone, hvor vi hjælper hinanden og samarbejder på tværs af kontorets teams. Vi har en travl hverdag med mange forskelligartede opgaver og deadlines.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er 37 timer pr. uge inkl. frokost, herudover har vi flextid og frugtordning.

Der tilbydes desuden mulighed for hjemmearbejdsdage – mandag og fredag. Kommunen arbejder strategisk med “stærke sociale og arbejdsfællesskaber, hvorfor vi tilstræber at være fysisk sammen på kontoret tirsdag til torsdag.

Alle har som hovedregel en mobil arbejdsplads (bærbar PC og mobiltelefon).

Løn forhandles med afsæt i gældende overenskomst og dine kompetencer.

Der vil kunne forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid fx i forbindelse med særlige indsatser, sikkerhedshændelser, valgdeltagelse mv.

Kørekort er et krav for ansættelse, da kommunens mange forskellige lokationer er spredt udover et større geografisk område.

Desuden er en ren straffeattest et krav for ansættelse, da man ansættes som nøgleperson og betroet medarbejder.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT og Digitaliseringschef Dorthe Buck Madsen på telefon 29 74 12 60

Ansøgningsfrist og samtaler
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 8. september 2023.

Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 38-39

Forventet tiltrædelse er så hurtigt som muligt.

Det er en forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimum en reference

Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet


Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gribskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Gribskov Kommune, Rådhusvej 3, 3200 Helsinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=84302

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892351

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet