BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Der er tale om en stilling som vågen nattevagt, der arbejdes hver anden uge 7 nætter og dit samlede timetal er 33 timer ugentligt. Som nattevagt arbejdes der to og to sammen i et makkerskab.
Ahornparken er et botilbud for voksne personer med udviklingshæmning og Autismespektrum forstyrrelser i større eller mindre grad.
Vi er knyttet op på lov om social service § 83-85 og almenboliglovens § 105.
Vi har 29 lejligheder fordelt på tre teams.
Som nattevagt er din opgave at passe på beboerne mens de sover. Der er enkelte beboere der vågner om natten og har behov for praktisk støtte eller omsorg.
Der er praktiske opgaver knyttet til nattevagtsstillingen.
Vi tilbyder
- En arbejdsplads hvor du har stor indflydelse på prioritering af teamets opgavevaretagelse, drift budget, planlægning / udvikling og udførelse af den daglige praksis, med ledelsen på sidelinjen.
- Mulighed for, at deltager på kryds og tværs i organisationen i forskellige faglige og / eller socialt arbejdsrelaterede aktiviteter.
- MUS eller TUS en gang årligt hvor bl.a. ønsker og behov for efteruddannelse drøftes. Der er generelle uddannelser der vægtes i organisationen - herunder viden om Autisme spektrum forstyrrelser og Neuropædagogik.
- Et lærende, innovativt og trygt arbejdsmiljø med højt til loftet og kort vej fra ide til handling.
Om dig
- Du har en pædagogisk eller social og sundhedsassistentuddannelse eller anden relevant uddannelse / erfaring.
- Du kan formulere dig i skrift og tale. Vi dokumenterer dagligt i databasesystem Nexus hvilket betyder, at du skal være fortrolig med håndtering af IT på brugerniveau.
- Du er teamplayer og kan indgå aktivt i faglig sparring med kollegaer.
- Du ser gensidig fleksibilitet i kollegasamarbejdet som en værdi og er selv fleksibel både i forhold til opgavefordeling og ændring af arbejdstider, når dette er nødvendigt.
- Du har det godt i et arbejde under selvadministration med rum til i samarbejde med dit team at tilrettelægge teamets arbejdsopgaver.
- Du er ansvarstagende i forhold til teamets samlede opgaveløsning, og ser det som naturligt at skulle prioritere din tid og opgaver i forhold til hvad helheden kalder på.
- Du er som person udstyret med et stærkt moralsk kompas som guide i din hverdag når du samarbejder med såvel beboerne, pårørende og kollegaer på stedet.
- Det er et krav at du har kørekort.
Områdeledelsen består af to personer som arbejder ud fra værdierne i teamledelse. Områdeleder Kirsten Poulsen og teamleder Jette Bendtsen. Områdeledelsen er samtidig i fællesskab ledelse for Hjemmevejledningen.
Yderligere oplysninger
Er du blevet nysgerrig og ønsker at høre om stillingerne, er du velkommen til at kontakte os på telefon 72 49 67 22 eller 72 49 67 23.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med afsæt i gældende overenskomst.
Straffeattest indhentes.
Tiltrædelse pr. 1. oktober 2023.
Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgningsfrist den 20. august 2023.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 35 og uge 36.
Det er en forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimum en reference
Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.
Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet
Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gribskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Gribskov Kommune, Skovgårdsvej 38, 3200 Helsinge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=83941
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885378