BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobtype: Fastansættelse
Geografi: Nordsjælland
Sprog: Dansk
Erfaring ønskes: Minimum 4 års erfaring med bogholderi
Systeminfo: Gerne viden/kendskab til Odoo ERP
Kan du forene bogholderi med administrativt arbejde og kan du skabe struktur og give god kundeservice og har du et godt humør? Motiveres du af at servicere kunder og kolleger? Så har vi jobbet til dig!
Vi søger en medarbejder til vores bogholderi & administration med primære opgaver inden for bogholderi.
Du er evt. uddannet i en økonomiafdeling og har min. 4 års erfaring med bogholderi. Du er en ”erfaren bogholder”. Vi søger en person, som er samarbejdsorienteret, og som kan arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst. Du er endvidere serviceminded, vant til at overholde deadlines og sætter en ære i at levere i høj kvalitet.
Om jobbet:
- Faktureringsopgaver samt bogføringsopgaver
- Daglig bogføring, Debitorstyring, Kreditorstyring
- Afstemning af månedlig afstemning af balancekonti samt moms, A-skat, AMB mv.
- Bistand ved Løbende- og Årsrevision
- Er fleksibel omkring opgaver, både de rutineprægede, komplicerede og praktiske
- Lønudbetalinger, Budgettering Afstemning af løn til regnskabet
Om dig:
- Positivt service-gen
- Ordenssans og initiativrig
- Struktureret arbejdstilrettelæggelse
- Fleksibilitet og imødekommenhed
- Smilende og udadvendt
Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 2325
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gribskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Work Supply IVS, Høvedstensvej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: www.worksupply.dk
Via e-mail: ak@worksupply.dk
Telefonisk: 29727582
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849129